Come take my pulse the pace is on a runaway train

So, here I am, back in Toronto. Within the last week, I basically stayed at one of my really good friend's house in Burlington. Late night talks, pigging out, study dates at Starbucks and Second Cup, watching the Winter Olympics games and listening to music. Good quality time spent <3

Although much has happened in the last week and caused me to become an emotional wreck for a few days; Wednesday and Thursday = shopping therapy x 2 at FOUR malls. YES! that's right hahaha on Wednesday the girls and I went to Limeridge Mall in Hamilton and then Mapleview Mall in Burlington, searching through different stores to find the perfect dress for our night out! But we failed. The next day, we went to Eastgate Square (shitty ass mall in Hamilton by the way). So obviously we could not find any pieces that were satisfying, right after that... we decided to mission to Mississauga to go to Square One. The things girls do for fashion haha but I found the cutest white dresses ever! I love white dresses. I think it's because it makes my jet black hair stand out. The night was stressful with the irritating events here and there, but it was well worth it. We had a good night at 1280 and definately saw some things we did not want to see. We saw a guy with his underwear on, dancing up on a girl... Ok there. Awkward. I hate when people are all sweaty and then their skin presses against your skin! It was disgusting. It was so crowded last night!! But we managed to get some pictures, and I'm going to develop them for our house next year! I'll upload them to my blog, while I finish my night with the hockey game and textbook haha


Young Hearts Run Free

My mind has been going off in the last week. Been stressing about school and other stuff. But yesterday made things slightly clearer which made me happier! :) I had Chinese New Years celebration with my family during the weekend and spent Valentine's day with my friends from school! We shopped around downtown Toronto (YES, scored myself a nice boyfriend styled dress-shirt and stocked up on my Clinque Dramatically Moisturizing lotion, it's the best!)

Here are pictures:

Also, yesterday was Family Day haha - I went to study at Country Style with my friend and I went to my friend's birthday yesterday and I'm so glad I got to see so many people I haven't seen in a while!


Memories like bullets, they fired at me from a gun

So it's officially reading week. I've been waiting for this week for so long! Finally a break from school but I actually really miss being in Hamilton/Burlington with the girls. Thursday night after class, the girls and I made an attempt to make sugar cookies! They actually turned out really really really good! I'm sad that I don't have any after pictures of it... but it's okay, tons of baking to come in the future! Hmmm.. oh, also today was Lunar New Year and Valentine's Day. I had a date with my friends from school. They came down to Toronto and we went shopping at the Eaton center and had dinner together. Tomorrow, depending on if I can get my hands on some ingredients, I'm going to attempt to make a carrot cake, yay!